
Πολυτιμότερη παίκτρια του 22ου Final-4 Κυπέλλου Χάντμπολ γυναικών, αναδείχθηκε η αθλήτρια του ΠΑΟΚ, Ολίνα Ανδρίτσου.
Η πλεϊμέικερ του Δικεφάλου ήταν καθοριστική και στις δύο αναμετρήσεις, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του όγδοου κυπέλλου στην ιστορία του τμήματος.
Συγχαρητήρια Ολίνα!
Α.Σ. ΠΑΟΚ8 Δεκεμβρίου, 2025
Χάντμπολ Ανδρών29 Μαρτίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026
Μπάσκετ Γυναικών12 Μαΐου, 2026
Βόλεϊ Ανδρών3 Απριλίου, 2026
Νέα29 Μαρτίου, 2026
Νέα22 Ιουνίου, 2026
Νέα22 Ιουνίου, 2026
Πάλη20 Ιουνίου, 2026
Νέα20 Ιουνίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026
Νέα8 Δεκεμβρίου, 2025
Νέα29 Μαρτίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026


