
Πολυτιμότερη παίκτρια του 22ου Final-4 Κυπέλλου Χάντμπολ γυναικών, αναδείχθηκε η αθλήτρια του ΠΑΟΚ, Ολίνα Ανδρίτσου.
Η πλεϊμέικερ του Δικεφάλου ήταν καθοριστική και στις δύο αναμετρήσεις, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του όγδοου κυπέλλου στην ιστορία του τμήματος.
Συγχαρητήρια Ολίνα!
Χάντμπολ Γυναικών17 Μαρτίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026
Α.Σ. ΠΑΟΚ8 Δεκεμβρίου, 2025
Νέα29 Μαρτίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026
Ακαδημίες - Νέα12 Μαΐου, 2026
Βόλεϊ Ανδρών3 Απριλίου, 2026
Νέα29 Μαρτίου, 2026
Ποδόσφαιρο Γυναικών22 Ιουνίου, 2026
Πάλη20 Ιουνίου, 2026
Νέα20 Ιουνίου, 2026
Α.Σ. ΠΑΟΚ8 Δεκεμβρίου, 2025
Νέα29 Μαρτίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026


