
Τη δεύτερη θέση και το αργυρό μετάλλιο κατέκτησε η ομάδα Παγκορασίδων Β του τμήματος Χάντμπολ του ΠΑΟΚ στο τουρνουά Veria Friends Cup, ολοκληρώνοντας με επιτυχία την παρουσία της στη διοργάνωση.
Οι νεαρές αθλήτριες του Δικεφάλου πραγματοποίησαν αξιόλογες εμφανίσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του τουρνουά, δείχνοντας αγωνιστικότητα, ομαδικό πνεύμα και διάθεση για διάκριση, στοιχεία που τις οδήγησαν μέχρι τον τελικό και την κατάκτηση της δεύτερης θέσης.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στις αθλήτριες της ομάδας, στους γονείς για τη διαρκή στήριξή τους, καθώς και στην προπονήτρια Άννα Μελίνα Νέντα!