
Την προετοιμασία του για τον τρίτο, εκτός έδρας, τελικό, κόντρα στην ΑΕΚ (23/05, 17:00), ξεκίνησε το τμήμα Χάντμπολ γυναικών του ΠΑΟΚ.
Η ισοφάριση της σειράς ήρθε μετά την εμφατική νίκη στην Μίκρα, με το σύνολο του Δημήτρη Πελεκίδη να πιάνει αμέσως δουλειά για τον τρίτο τελικό, ο οποίος μπορεί να φανεί κομβικός σε περίπτωση ενός «μπρέικ».
Οι «ασπρόμαυρες» συνεχίζουν την σκληρή δουλειά προκειμένου να εμφανιστούν απολύτως έτοιμες στις συνθήκες της αναμέτρησης, γνωρίζοντας πλήρως την σημασία της.
Νέα30 Μαρτίου, 2026
Νέα8 Δεκεμβρίου, 2025
Χάντμπολ Ανδρών29 Μαρτίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026
Ακαδημίες - Νέα12 Μαΐου, 2026
Νέα3 Απριλίου, 2026
Ποδόσφαιρο Γυναικών29 Μαρτίου, 2026
Νέα3 Ιουνίου, 2026
Πόλο Ανδρών3 Ιουνίου, 2026
Νέα3 Ιουνίου, 2026
Νέα2 Ιουνίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026
Νέα8 Δεκεμβρίου, 2025
Νέα29 Μαρτίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026


