
Σε όμορφο και οικογενειακό κλίμα, η νταμπλούχος Ελλάδος ομάδα χάντμπολ γυναικών του ΠΑΟΚ πραγματοποίησε γεύμα στην Λαδόκολλα (Μεγάλου Αλεξάνδρου 31, Κορδελιό), απολαμβάνοντας στιγμές χαλάρωσης μετά την ολοκλήρωση μίας απόλυτα επιτυχημένης σεζόν.
Οι αθλήτριες και τα μέλη της ομάδας είχαν την ευκαιρία να περάσουν όμορφες στιγμές εκτός γηπέδων, μέσα σε ένα ιδιαίτερα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον, με τη διάθεση να παραμένει εξαιρετική.
Η ομάδα ευχαριστεί θερμά τη Λαδόκολλα για την άψογη εξυπηρέτηση, τη φιλοξενία και την εξαιρετική ατμόσφαιρα, που συνέβαλαν ώστε όλοι να απολαύσουν μία ξεχωριστή βραδιά.

Νέα3 Ιουνίου, 2026
Νέα3 Ιουνίου, 2026
Νέα28 Μαΐου, 2026
Tae Kwon Do WT29 Μαΐου, 2026
Νέα8 Δεκεμβρίου, 2025
Χάντμπολ Ανδρών29 Μαρτίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026
Ακαδημίες - Νέα12 Μαΐου, 2026
Νέα31 Μαρτίου, 2026
Βόλεϊ Ανδρών3 Απριλίου, 2026
Ποδόσφαιρο Γυναικών29 Μαρτίου, 2026
Νέα3 Ιουνίου, 2026
Πόλο Ανδρών3 Ιουνίου, 2026
Α.Σ. ΠΑΟΚ3 Ιουνίου, 2026
Νέα2 Ιουνίου, 2026
Α.Σ. ΠΑΟΚ8 Δεκεμβρίου, 2025
Νέα29 Μαρτίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026


