Οι δηλώσεις του Γιάννη Γιαπάνη, μετά τη νίκη του ΠΑΟΚ επί του Άρη με 0-3, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.
Γιάννης Γιαπάνης:
«Πολύ σημαντική η σημερινή νίκη, από την άποψη ότι είναι τοπικό ντέρμπι! Φανήκαμε σαφώς βελτιωμένοι από την προηγούμενη εβδομάδα! Προσπαθούμε κάθε φορά να είμαστε και καλύτεροι. Στόχος μας είναι, κάθε βδομάδα να είμαστε καλύτεροι από την προηγούμενη, να διορθώνουμε τα λάθη μας. Έχουμε εντοπίσει τις αδυναμίες μας και φυσικά δουλεύουμε πάνω σε αυτές!».
Α.Σ. ΠΑΟΚ8 Δεκεμβρίου, 2025
Χάντμπολ Ανδρών29 Μαρτίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026
Ακαδημίες - Νέα12 Μαΐου, 2026
Νέα3 Απριλίου, 2026
Ποδόσφαιρο Γυναικών29 Μαρτίου, 2026
Ποδόσφαιρο Γυναικών22 Ιουνίου, 2026
Νέα22 Ιουνίου, 2026
Πάλη20 Ιουνίου, 2026
Νέα20 Ιουνίου, 2026
Νέα8 Δεκεμβρίου, 2025
Νέα29 Μαρτίου, 2026
Νέα30 Μαρτίου, 2026



